Защо “Сирене и приятели”?

Това е новата ми страст…

Откакто открих фондюто…ммм… толкова е лесно, а и още толкова приятно, когато се сподели с приятели и импровизирани мезета-както ти се харесва.

Аз го харесвам ароматно, с много индийско орехче, черен пипер и вишновка. Харесва ми, когато е заобиколено с цветна градина от нарязани на клечици червени чушки, искрящи оранжеви моркови, пресни гъбки, дъхав домашно приготвен хляб и онези греховни, но вкусни месни пръчици.. и вино… докато ми се зачервят бузите и стане топло. Топло не само от червения елексир, но и от приятелите до мен.

Винаги съм обичала сирене. Но като всяка българка съм свикнала с българското краве, овче или биволско саламурено. Както и с кашкавал Витоша или Балкански.

По-рядко купувам моцарела, гауда или синьо сирене. Първите ми опити с фондю ме направиха любопитна да опитам други вкусове и ме амбицираха да експериментирам.

Затова и включихме специално място за Сирене и Приятели, защото искаме да представяме повече рецепти и експерименти, които да включват тази Божествена храна.

Опитайте 🙂

About hotandtasty

We are two friends sharing a common interest in eco living, home food and hand-made stuff
This entry was posted in Сирене и приятели and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

