Ярко червено

Здравейте!

Преди време ви показах една плетена чанта с цяла цветна градинка на предната й страна. Чантата се оказа много удобна и аз направо се влюбих в нея. Освен че дава подслон но всичките ми вещи, тя е лека и съвсем подходяща за летните температури навън. Пък и единствена и неповторима!!!… нали така :)?

И както казва Мечо Пух “Колкото повече, толкова повече”, реших че ще ми е особено полезна и една плетена чанта в ярко червено. Използвах същата прежда и избрах едни моного приятни дръжки, които имитират бамбук. Направих я малко по-голяма и лежерна, със симпатични плохи от двете страни. Идеята ми беше да стане по-прибрана в горната част, защото плетивото е по-меко от традиционната кожена чанта и ако отворът е твърде голям ще стане малко трудна за обслужване.

Хастарът изработих от една непотребна вече риза – каренце, в което има и червени лентички. Много ми харесват весели подплати. Пък и ми харесва идеята, че съм рециклирала нещо, макар и малко. 🙂

Украсата – както споменах миналия път, реших да направя от различни брошки и игли, които ползам и като съвсем отделни аксесоари.

Съчетавам я както със свободни ленени дрехи и тестилни обувки. Намерих си еспадрили в същия червен цвят!!! Днес я пробвах и с дрехи, подходящи за офиса, и резултатът беше много добър.

Ето няколко снимки, които направих в неделя, докато се разхождахме с дъщеря ми.

Пожелавам ви слънчев и усмихнат ден!

About hotandtasty

We are two friends sharing a common interest in eco living, home food and hand-made stuff
This entry was posted in Хоби and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

